Blog je ustvarjen!

Posted: 14/04/2010 in Slovensko

… in tole je moje prvo blog sporočilo!

Sem Žiga Sternad, eden prvih slovenskih monokolesarjev, ki meri v smer profesionalnega ukvarjanja s tem športom. Več o meni si lahko preberete na moji spletni strani zigasternad.si.

Blog je podobna stvar kot pisanje dnevnika, ki ga ponavadi zaklenemo in skrijemo pod blazino, da ga nihče ne najde. Ampak moj ”dnevnik” bo temu naspoten in bom delil monokolesarske novice z bralci in obiskovalci moje spletne strani in bloga. Opisoval bom tekmovanja, katera se bom udeleževal, svoje rezultate, novosti in ideje ter razmišljanja o tem športu, ravno tako pa bo tu pravi kotiček novic za vsa dogajanja v Sloveniji.

Bralce pa seveda vabim, da pustijo svoja mnenja, ideje in kritike spodaj pod komentarji, lahko pa mi tudi pišete na moj mail ziga.sternad@2simpl.si.

Lp, Žiga
http://www.zigasternad.si
ziga.sternad@2simpl.si
http://www.2simpl.si

Komentarji
  1. Tadeja pravi:

    fajno stran si naredu! svaka čast, res! 🙂

Oddajte komentar

