II.SUC-k – rezultati in poročilo

Posted: 04/05/2010 in Obvestila in poročila, Slovensko, Tekmovanja

Drugo slovenko monokolesarsko tekmovanje je za mano in na široko povedano sem s tega tekmovanja prišel domov zadovoljen.Dosegel sem dva druga in dva tretja mesta:

_____________________

High Jump: 2.mesto (85cm)
Flatland:2.mesto
Trial: 3.mesto (23/28 ovir)
Downhill: 3.mesto (5:30:00)
_______________________
Več rezultatov na:
Shrani.si

Zelo dobro sta mi uspela nastopa v High Jumpu in Flatlandu. Pri skoku v višino sem izenačil svoj osebni rekord in sicer 85cm in ta rezultat mi je prinesel 2.mesto. Na prvem mestu je pristal Lutz Eichholz (nekdanji svetovni prvak v trialu) s skokom čez 95cm, na 3.mestu pa enkolo team 2simpl rider, Urban Primožič, ki je preskočil 80cm.
Rezultat v flatlandu me je zelo presenetil, saj sem premagal Davida Weichenbergerja in Felixa Dietze in vse naše riderje iz enkolo teama, razen seveda Vida Skrbinška, ki je letos na svetovnem prvenstvu zablestel na 3.mestu in na tem tekmovanju
pometel z vsemi.

S trialom sem zadovoljen, ampak sem prepričan, da sem zmožen na takšni progi pokazati več. Močno sonce in utrujenost sta bila res ”ubijalska”, zaradi česar so bile razmere zelo težke. -Ampak upoštevati je potrebno to, da smo imeli vsi tekmovalci enake razmere in da se na to ne morem izgovarjati, zato sem s 3.mestom zadovoljen. 🙂

Downhill je pa disciplina, pri kateri sem na letošnjem tekmovanju pričakoval vsaj 2. mesto, ampak mi tega cilja žal ni uspelo doseči. Pri športu so vzponi in padci in tudi najboljši izgubljajo 😉 ,  zato si ne belim glave preveč zaradi tega. Ravno tako je bila to letos moja prva downnhill tekma, zato moram biti s 3.mestom zadovoljen, saj bi lahko bilo tudi slabše. 🙂

Moram pa zelo pohvaliti letošnjo organizacijo in glavnega organizatorja Urha Pantnerja, ki se je odlično potrudil in tekmovanje pripravil skoraj brez napak. Imeli smo tudi več podpore s strani pokroviteljev, zato je bilo precej lažje. Med pavzami tekmovanj sta dogajanje popestrila tudi 2 odlična slovenska BMX-erja s triki Gašper Selčan in Davor Jug. Kar pa je najbolj pomembno, bilo je za več kot 100% večja udeležitev tekmovalcev.  Lansko leto jih je bilo registriranih 12, letos pa jih je prišlo rekordno število in sicer 27! Drugo leto jih že sedaj pričakujemo več kot 50 in omejitev bo narastla na 100 tekmovalcev max. .
Obiskala nas je tudi TV ekipa snemalcev iz oddaje Planet Šport in prenos si lahko ogledate 8.5.2010 (sobota) ob 14.45 na rtvSLO 2. Imeli smo tudi nekaj odličnih fotografov, od teh je fotografiral tudi Niko Poljanšek. Pričakujemo tudi 2 videa. Slike in video posnetke (tudi oddajo Planet Šport) bom objavil tukaj na blogu, na facebooku in tudi na moji spletni strani.

This slideshow requires JavaScript.


Komentarji
  1. jernej vipavec pravi:

    drugo leto pridem še jaz…….

  2. zigasternad pravi:

    jernej, super! Drugo leto bo še 10x boljše! 😀

Oddajte komentar

