5. kolesarski vzpon na Golte

Posted: 22/06/2010 in Obvestila in poročila, Slovensko

Datum: sobota, 26.6.2010
Organizator: Golte d.o.o.
Kdaj: 9.00
Štart: Upravni center Mozijre
Cilj: Parkirišče pred Alpskem vrtu na Golteh
Teren: asfalt
Višinska razlika: 1.047 m
Start: 337 m n.v
Cilj: 1.384 m n.v.
Razdalja: 16 km

Za vzpon na Golte sem letos slišal prvič in se mi zdi kar zanimiva zadeva, zato sem se odločil da se bom udeležil. Vzpon je dolg 16km, vendar po grafu vzpona sklepam, da je manj zahteven kot vzpon na Celjsko kočo. Časovno nimam  predstave koliko časa bom porabil za vzpon, se bom pa potrudil najboljše.
Poročilo in mnenje sledi v nedeljo…


Graf vzpona

Trasa

 

Komentarji
  1. brane pravi:

    Čakam-o na poročilo,… 🙂
    lp

    • zigasternad pravi:

      Zadnja 2 tedna sem zelo zaposlen in težko najdem čas za pisanje… -če bom lahko bom že jutri napisal, pravtako pa tudi čakam na slike in video, ko sem prišel čez cilj 🙂 Me veseli, da imam redne bralce 🙂

  2. […] 26.6., v ponedeljek sem se udeležil kolesarskega vzpona na Golte. Nekaj več info. lahko preberete tukaj. Proga, s štartom pred upravnim centrom Mozirje, je bila dolga 16km z višinsko razliko 1.047m, kar […]

Oddajte komentar

