Poročilo z vzpona na Golte in splošno

Posted: 02/07/2010 in Obvestila in poročila, Slovensko

… pa sem le našel čas, da napišem še tole poročilo.  Trenutno delam na bazenu in sem cele dneve od doma, tudi muni tur ni več toliko, kot si jih želim oz. jih sploh ni, ker sem prodal svoje 24” monokolo in v ponedeljek dobim novega. Naslednji teden bom začel graditi trial-park za TMT 2010, ki bo 12. in 13. julija. Tudi majice je potrebno dati tiskati. Uff… -imam še kar nekaj dela!

Vzpon na golte
26.6., v ponedeljek sem se udeležil kolesarskega vzpona na Golte. Nekaj več info. lahko preberete tukaj.
Proga, s štartom pred upravnim centrom Mozirje, je bila dolga 16km z višinsko razliko 1.047m, kar se mi ni zdelo zelo težko. Zadnjih 800m je bilo peklenskih, kjer je bil najstrmejši del proge. Povzpel sem se z 29” monokolesom brez prestave, kar mi je zelo žal. Na začetku je bilo približno 3km zelo ravnega dela in celo nekaj spusta in tam sem bi zelo počasen in sem izgubil kar nekaj minut, prav tako je bilo nekaj spusta nekje vmes pri okoli 8km, kjer bi mi zelo prav prišla prestava. Šele ob vzpenjanju sem začel prehitevati kolesarje.
Dosegel sem čas 1:23:37, kar ni tako slabo. Po svojih izračunih sem pričakoval čas med 1h30min in 1h40min. -S prestavo sem prepričan, da se da čas izboljšati še za 10min in več.

Letos je po čisto svežem asfaltu padel tudi rekord proge s časom 0:44:05, čas pa pripada Gregorju Tekavcu. Vse ostale rezultate si lahko ogledatetukaj.

This slideshow requires JavaScript.

Komentarji
  1. Unicycle Andrej pravi:

    Čestitke! Zadnji del se pa kr pošteno vzpne 🙂

Oddajte komentar

