1.tekma (The dirty dozen, Steinach) 7. in 8. avgust

Posted: 09/08/2010 in Slovensko, Tekmovanja

V bikeparku Steinach (kjer je pozimi tudi smucisce) je 7. in 8. avgusta potekala 12h ekipna in individualna tekma. Pa gremo od zacetka…

Tja smo prispeli v petek skupaj z Olafom, Darjo, Sabine in Jurijem. Tisti dan je bilo zelo mrzlo zaradi dezja. Z upravitelj bikeparka in ostalimi tekmovalci smo si ogledali vse proge za naslednja 2dni, sledila pa je postavitev sotora in namestitev. Spoznal sem tudi novega tekmovalca iz Nemcije, Paul-a Wegfrass. Progi za downhill sta bili precej tehnnicni, se posebej tezki pa jo je naredila blatna povrsina. Zato, ker sem iz Slovenije prisel sam brez ekipe, sem se pridruzil ekipi, kjer je bil Jakub Rulf, Darja Schlote in Carsten Schmidt.
Drugi dan je nekaj minut pred 10:00 sledil trening, takoj za tem pa 1.runda posamezne tekme in kvalifikacija za ekipe. Trening in tekmo sem izpeljal slabo in tako pristal na 3.mestu za Jakubom (1.mesto) in Rocco-m (2.mesto) s casom 4min 28sek. V kvalifikacijah pa se je nasa ekipa najbolje odrezala, zato si je tako zagotovila 1.start… -Naslednja tekma je potekala ekipno in sicer na progi sta bila po 2 tekmovalca od 4, kateri so se menjali glede na dogovorjeno st. spustov. Torej to tekmovanje ni bilo na najboljsi cas, ampak katera ekipa naredi najvec spustov v dolocenem casu. Tu smo osvojili 1 spust vec od ostalih ekip in prevzeli prednost, naredil sem pa okrog 7 spustov v 2h. -Znizal sem si visino sedeza in pritisk v zracnici, zato sem vozil veliko bolje kot na individualni tekmi. Sledil je crosscountry (ekipno, enaka pravila), kjer pa so se pri meni zacele tezave in sicer s kolenom, zato sem naredil manj krogov in tudi pocasneje kot bi jih lahko. Tu smo izgubili prednost in vse ekipe so bile izenacene. Napetost je narastla pri naslednjem ekipnem downhillu, kjer pa zaradi bolecine nisem nastopil. Ta proga mi je bila bolj vsec kot prva. Bila je se bolj tehnicna in na progi je bilo tudi nekaj dobrih “dropov” (skokov), proga pa je bila tudi bolj suha in odlicna za hitro voznjo. Po koncani tej dirki so bile vse ekipe se vedno izenacene in odlocilen je bil le se zadnji spust, ki je potekal zvecer pod reflektorji in na nezahtevni, hitri progi. Tudi tukaj nisem tekmoval, ampak je Jakub Rulf tekmoval za 2 in nam na koncu priboril 1 spust vec in s tem seveda ekipno zmago.
Tako se je koncal 1. dan tekmovanja. Zvecer in naslednji dan zjutraj sem si koleno povil in namazal s kremo proti poskodbam, tako da sem 2.dan opravil se zadnji individualni spust in popravil cas na 4min 1sek in zaostal samo se za Jakubom, ki je imel cas 3min 48sek (torej 13sek) in zasedel zadovoljivo 2.mesto .

Organizacija tekmovanja je bila super, se posebej vsec pa mi je bil nacin ekipnega tekmovanja, saj smo/so skupaj v enem dnevu naredili vec kot 250km spustov in crosscountry-a. Zahvala gre seveda sponzorju 2simpl in druzini Schlote. 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Komentarji
  1. […] dan na srečo nisem imel več takšnih problemov s kolenom, kot v Steinachu , sem pa še vedno čutil bolečino. Večji problem je bila proga, ki je bila zelo blatna in se je […]

  2. polona pravi:

    čestitke! to pa je blo neki za tvojo dušo.. 🙂

Oddajte komentar

