2.tekma (2way race, Albstadt) 14. in 15. avgust

Posted: 25/08/2010 in Slovensko, Tekmovanja

… Moje potovanje se je preselilo v Albstadt, na jugozahod Nemčije, kjer je naša dirka potekala vzporedno z downhill dirko biciklistov. Prvi dan je bil trening, drugi dan pa dirka.

Tekmovanje je potekalo na dveh različnih progah, ki sta bili zaradi vremenskih razmer zelo zahtevni, saj je dan pred tekmo deževalo in je bila proga zelo blatna. Končen rezultat je bil seštevek časa obeh prog.

Tisti dan na srečo nisem imel več takšnih problemov s kolenom, kot v Steinachu , sem pa še vedno čutil bolečino. Večji problem je bila proga, ki je bila zelo blatna in se je blato nabiralo med zavoro (ob okvirju) in kolesom, kar je oteževalo vožnjo po progi. Prvo progo sem zvozil s težavo, ampak še dokaj dobro, saj sem se moral na progi ustaviti in sčistiti blato s kolesa, da sem lahko nadaljeval vožnjo. V cilj prve proge sem prišel z drugim časom in za Roccom Schulzom zaostal 13 sekund. Vse skupaj mi ni bilo všeč, saj je večina biciklistov prvič videla monokolesarje voziti downhill in žal mi je bilo, da jim na tej progi (zaradi razmer) nismo mogli pokazati, kar je možno storiti na suhi progi.

Ampak do druge proge in drugega spusta je minilo 4 ure in medtem se je proga izboljšala, na svojem monokolesu sem odstranil zavoro (zato je blato manj oviralo mojo vožnjo) in čas je bil da pokažemo, kako se z monokolesi vozi downhill. Progo sem zvozil odlično in zelo hitro ter na cilj prišel s skupnim časom okrog 10 sekund pred drugim uvrščenim, kar pomeni, da sem to progo zvozil vsaj 23 sekund bolje kot Rocco!

Link do Bike park Albstad na facebooku (klikni na logo za povezavo)

Tu je še link do celotne galerije s tekmovanja

… in video, ki je bil posnet enkrat pred tekmovanjem, skupaj z monokolesarji!


This slideshow requires JavaScript.

 

 

Zahvaljujem se sponzorju, ki mi je omogočil nastop na tekmovanju!

Oddajte komentar

