3.tekma (Graz event, Statteg) 21. in 22. avgust

Posted: 28/08/2010 in Slovensko, Tekmovanja

In še moja zadnja tekma je potekala v Gradcu (nedaleč od doma), kjer sem tekmoval v downhillu in 21km cross-country maratonu. Za to tekmovanje nimam pripravljenih ravno veliko pohval, ker se po mojem mnenju za monokolesarje niso dovolj potrudili.

Downhill
Št. tekmovalcev me je nekoliko presenetilo, saj sem jih pričakoval precej manj, kar je bilo pozitivno. Tudi dolžina downhilla ni bila slaba. Drugače je bila pa proga zelo lahka, le kratek del na progi je bil nekoliko zahteven in spolzk in pa, kar je najpomembneje za kar morajo organizatorji vedno poskrbeti, da je proga dobro označena. Tekmo sem zmagal, za mano pa je na cilj prišel Martin Reichstam na 2. mestu in Urh Pantner na 3. mestu.

Cross-Country maraton
Dolžina proge je bila 21km s 650m višinske razlike med štartom in ciljem. Proga ni bila lahka, kar mi je bilo super všeč, so pa spet tiste negativne stvari, katere so naredile tekmovanje slabo. Na progi je bil samo 1 pit-stop, ki je bil postavljen bolj na začetku proge, zato sem pričakoval vsaj še 1, ki ga ni bilo.  In spet, kar je najpomembneje, proga je bila zelo slabo označena in na določenih križiščih sem se moral skoraj ustaviti, da sem našel pravo pot. Dali so nam navodila, da moramo slediti znakom, ki so označena z ”Einrad”, vendar sem takšen znak na progi videl samo 1x (takrat ko sem še bil na pravi progi). Nekaj kilometrov pred ciljem pa je bilo križišče, kjer sva 2 vodilna tekmovalca (Martin Reichstam in jaz) zgrešila pot. Tam so vsi znaki kazali v levo, ko pa bi morala zaviti desno. Z Martinom sva zgrešila pot za najmanj 25km in sva potem iskala nekje, kjer bi lahko poklicala organizatorje, saj sva bila brez telefonov, brez vode, hrane in z mokrimi dresi hodila po planini na 1450m višine, kjer je zelo pihalo. -Ko so naju našli, so naju odpeljali na cilj, kjer sem pričakoval opravičilo organizatorjev, dobil pa čestitko?…

Brez dvoma označujem ta event, kot najslabšega kar sem se ga kdajkoli udeležil. 😦

This slideshow requires JavaScript.

Link do videa iz Avstrijskega časopisa ”Kleine Zeitung”

Zahvaljujem se sponzorju, ki mi je omogočil nastop na tekmovanju!

Oddajte komentar

