Nadaljne bloge je sedaj možno brati tudi v angleščini!

Posted: 24/10/2010 in Obvestila in poročila, Slovensko

Glede na to, da na mojo blog stran zavije veliko tujih bralcev, ki ne poznajo jezika in se trudijo nekatere bloge prevajati z Google prevajalnikom, je to, da začnem prevajati svoje bloge, že res nuja.
Bloge se bom trudil prevajati sam s pomočjo svojega znanja in slovarjev. Kako pa bo to izgledalo?

Najprej bom napisal blog sporočilo v slovenščini (katerega še ne bom objavil), potem prevedel v angleščino in ta dva bloga povezal med sabo z dvema zastavcama. -Prvo, angleško,  lahko vidite že spodaj in če kliknete na njo, vas link odpelje do istega angleško-prevedenega bloga, od tam pa vas bo slovenska zastava pripeljala nazaj sem. Poleg tega bo možno na domači strani mojega bloga iskati samo angleške ali samo slovenske bloge. Kako? -Sklepam, da trenutno berete tole sporočilo na mojem blogu in če ga, lahko na levi strani opazite ”widget”, kjer piše ”brane kategorije”. Tam sta 2 kategorije, posebej za to. ”Slovensko” in ”English” …


(Click flag to read in English)

Komentarji
  1. […] Notify me of follow-up comments via email. Notify me of new posts via email. Nadaljne bloge je sedaj možno brati tudi v angleščini! […]

Oddajte komentar

