Enkolo team, dvojna zmaga in tretje mesto! (Salzkammergut trophy 2011)

Posted: 26/07/2011 in Obvestila in poročila, Slovensko, Tekmovanja
Oznake: , , , , , , , , , , , , , ,

Rekordno število monokolesarjev (nad 100) in skupno število udeležbe na Salzkammergut (preko 4000) je zaznamovalo letošnje tekmovanje v Bad Goisern-u. Prav tako pa tudi odmeva trojni uspeh slovenskih tekmovalcev iz Enkolo team-a, ki smo dosegli 1.mesto v 27km dolgem maratonu (Damjan Utranker), 1.mesto v downhillu (kategorija U15, Gašper Irman) in 3.mesto v downhillu (Žiga Sternad).

Poleg downhilla sem tekmoval tudi v maratonu, ki je bil izjemno naporen. Polovico proge sem zdržal s prvima dvema tekmovalcema (nekaj časa tudi v vodstvu), vendar mi je zmanjkalo moči, da bi nadaljeval takšen tempo. Na koncu sem pristal na 4.mestu.
V downhillu me je spremljala nesreča, saj sem 3/4 proge dihal za vrat David Weichenbergerju in v ključnem trenutku naredil kar 2 usodni napaki! Ko se mi je ponudila priložnost za prevzem vodstva sem storil prvo, potem pa še nekaj sto metrov naprej drugo in takrat izgubil mesto. Kljub temu sem z 3.mestom zadovoljen in se že sedaj pripravljam za naslednje leto! 🙂
Potrebno pa je ponovno pohvaliti delo organizatorjev, saj je bilo tekmovanje odlično izpeljano.


SPONZOR:


(Click the flag to read in English)

Komentarji
  1. […] Enkolo team, dvojna zmaga in tretje mesto! (Salzkammergut trophy 2011) […]

Oddajte komentar

