III.Suc-k – rezultati in poročilo

Posted: 26/07/2011 in Obvestila in poročila, Slovensko, Tekmovanja

Število tekmovalcev na letošnjem (že tretjem) Slovenskem monokolesarskem tekmovanju je celo preseglo limit  za nekaj mest. Malo nas je strašilo vreme, vendar smo tekmovanje speljali do konca brez težav. Poleg slovenskih tekmovalcev smo imeli udeležence tudi iz Avstrije, Nemčije in Švice! Letos sem končno izpolnil svoj cilj in zmagal v downhill disciplini, poleg tega pa sem dosegel še 2.mesto v skoku v daljino (z 250cm).

  V soboto se je vse skupaj začelo že precej zgodaj in sicer s skokom v daljino in višino. Prvega sem izvedel odlično in dosegel svoj osebni rekord (250cm), medtem ko mi skok v višino ni uspel tako dobro kot lansko leto. Urban Primožič je presenetil z novim slovenskim rekordom in sicer kar 95cm!
Po krajšem premoru je sledilo Trial tekmovanje, ki je bilo zaradi mokre površine zelo težko in tudi nevarno. Premagal sem nekaj zelo težkih ovir in se zadovoljil s svojim nastopom ter 4.mestom.
Tokrat sem tudi prvič tekmoval v street tekmovanju, kjer sem izvedel nekaj trikov in zadovoljil sebe, nisem pa zadovoljil sodnikov, zato pristal na zadnjem mestu 😀

V nedeljo je bil moj dan! Čeprav je peklo sonce, je bila proga še zelo mokra in blatna od dežja prejšnih dni, zato je bila tudi zelo težka in tehnična. Uspela mi je izvrstna vožnja in dosegel sem svoj cilj letošnjega tekmovanja ter zmagal. Vrhunec dneva pa ni bila samo zmaga v downhillu, ampak skupna (Overall) zmaga tekmovanja, ki označuje najboljšega tekmovalca na tekmovanju.

Rezultati:
Results Trial
Results street
Results Long Jump
Results High Jump
Results DH

Galerija slik

Sponzor:

Oddajte komentar

