Postal svetovni podprvak v downhillu!

Posted: 16/09/2012 in Nekategorizirano

Svetovno prvenstvo, UNICON 16, v Italiji je za mano in iz tekmovanja sem prišel s ponosnim rezultatom… Dosegel sem 2.mesto v absolutni kategoriji in tako postal svetovni podprvak v disciplini downhill. Tekmoval sem tudi v cross-country in dosegel 4.mesto v kategoriji od 19-29let. Poleg tega sem spoznal tudi najboljše monocikliste iz celega sveta in imel možnost z njimi narediti več voženj (kot je npr. Kris Holm, Mark Lavis, Scott Wilton, Tony Meltdown …).
Pridobil sem ogromno novih izkušenj in kot nagrada za lep dosežek je bilo sponzorstvo z Triton, nemškim izdelovalcem titanovih okvirjev za monokolesa s katerimi smo se po svetovnem prvenstvu povzpeli na Signal Kuppe (4552m) in se z gore spustili z monokolesu v snegu in ledu. Preden pa sem se vrnil domov smo se v Švici udeležili še tekmovanja Grischa Muni Challenge, kjer smo ekipno dosegli 2.mesto.

This slideshow requires JavaScript.

Za podporo s katero so mi omogočili nastop na svetovnem prvenstvu se zahvaljujem svoji družini in sponzorjem:

  • PE RIZA KEBAB

OB RIMSKI NEKROPOLI 2, ŠEMPETER V SAVINJSKI DOLINI

Oddajte komentar

