Tekmovanje na Češkem, Avstriji in za povrh še svetovno prvenstvu v Kanadi

Posted: 23/06/2014 in Nekategorizirano

Image

Wooohooo!! Še 1 teden in odpravil se bom na največji izziv v svoji karieri. Pred mano je 5 velikih tekmovanj na Češkem, Avstriji in Kanadi….
Najprej se sam odpravljam na Češko, kjer me čaka najdaljša izkušnja in sicer CrossCountry etapna dirka v 3 delih (skupaj približno 150km). Tekmovanje se bo odvijalo v majhni vasi Teplice nad Metují, blizu Poljske meje. Na štartu bo približno 200 kolesarjev iz cele Evrope in trije monokolesarji 🙂 Gre za tekmovanje kakršnega se še nisem udeležil in bo pravi izziv, cilj pa je da koncu prehitim vsaj nekaj kolesarjev in zdržim s solidnim tempom do konca tekmovanja.

Nato se moja pot nadaljuje v že znano mesto Salzkammergut, kjer se že bo odvijal legendarni Salzkammergut Trophy – tekmovanje, ki se ga udeleži preko 4000 kolesarjev in okrog 150 monokolesarjev. Tekmovanja sem se že večkrat udeležil in najboljši rezultat na tem tekmovanju je bilo 3.mesto v disciplini Downhill, katerega rezultat bi rad izboljšal!

Potovanje se potem prestavi čez lužo v Kanado, kjer bomo za nekaj tednov obiskali Toronto, Vancouver ter znane Rocky Mountains, nato pa kot zadnji del potovanja prispemo v glavno mesto Kanade, Montreal, kjer poteka že 17.svetovno prvenstvo v monokolesarjenju. Na tem tekmovanju tekmujem v Downhill in CrossCountry disciplini in če se spomnemo rezultatov iz leta 2012, sem v Italiji dosegel odlično 2.mesto v DH ter nehvaležno 4.mesto v XC. Konkurenca letos je še hujša, vendar to me ne ustavi, na obeh tekmovanjih grem na polno za 1.mesto!!

Na potovanju bom še poročal o rezultatih in objavljal slike – najdete me lahko na mojem facebook profilu – Žiga Sternad. Zaželite mi srečo in se vidimo v Sloveniji ponovno sredi avgusta 🙂

 

Zahvala za podporo:

183350_194923963865302_7778834_n

http://www.ridetriton.com

http//www.Alive.si

 

Oddajte komentar

