CroMut 2011 je za mano, prihaja Suc-k III.!

Posted: 25/04/2011 in Nekategorizirano

Podaljšani vikend tokrat dišal po morju! Trial ob obali hrvaškega morja in downhill sicer na nestrmem, ampak tehničnem hribovju nekaj kilometrov stran sta predstavljala začetek mojih spomladanskih počitnic in začetek letošnje sezone.

CroMut 2011
Med 21. in 23. aprilom je v obmorskem mestu Vodice potekalo Hrvaško gorsko monokolesarsko in trial tekmovanje, katero je organiziral Olaf Schlote. Udeležilo se ga je  okrog 30-35 tekmovalcev in poleg downhilla in triala je potekalo tudi tekmovanje v Flatlandu, katerega se nisem mogel udeležiti zaradi šole.
Downhill je potekal 2. dan in sicer v dveh delih. Najprej malo daljša proga, ki je bila malo manj tehnično zahteva in pa krajša, za katero je moral vsak tekmovalev pokazati dosti tehnične sposobnosti (na koncu pa sta se oba časa seštela). Na prvi progi sem imel nekaj  nesreče, saj sem si privoščil grob padec in tako zaostal 9 sekund za 2.mestom. Drugo progo sem zvozil zelo dobro vendar kanček premalo za 1.mesto, zato sem se moral zadovoljiti z drugim.
Zadnji dan je potekalo še trial tekmovanje po skalah na obali Vodic. Ovire so bile zelo zahtevne, ampak je bilo zelo zabavno in ob neuspehu sem se enkrat celo zmočil v morju. Ob 2 urah tekmovanja mi na koncu ni uspelo premagati 2 ovir, s čimer sem se zadovoljil s 3.mestom.

Tekmovanje je bilo odlično izpeljano in videli smo kar nekaj novih, še zelo mladih in odličnih monokolesarjev. Poleg tega pa je po vročem tekmovanju najbolj zapasala osvežitev v hrvaškem morju. 😀

III. Suc-K
Eno leto je okoli in spet bo v Braslovčah potekalo, tokrat 3. Slovensko monokolesarsko tekmovanje in kresovanje! Do dogodka nas loči le še 5 dni. Priprave potekajo v najlepšem redu in prijavljenih je že nekaj več kot 35 tekmovalcev. Poleg monokolesarskega tekmovanja, bo dogajanje popestrilo še bmx tekmovanje in pa različni šovi (npr. Slackline).  Na kresovanju bodo nastopale 3 slovenske rock skupine in sicer DOT, STANDBY in pa COVERLOVER. Letos pričakujemo res odlično tekmovanje in izpeljan dogodek. Upajmo samo, da nas ne razočara vreme, ki pa ne kaže najbolj rožnato.

(letovšnji plakat, katerega sem oblikoval jaz)

(Majica, katero bo dobil vsak tekmovalev, možno pa jo bo tudi kupiti – 10€)

Komentarji
  1. Olaf pravi:

    III SUC-K was soooooooooo great!!!!!

  2. Ambusymup pravi:

    Se vec takih objav, prosim!

Oddajte komentar

